03.05.2024

חצי מרתון התבור

מרוץ השטח הוותיק בישראל יוצא שוב לדרך עם שלל מסלולי שטח מרהיבים למרגלות התבור בתקופה הכי יפה של השנה. חצי מרתון התבור יקיים 3 מקצים של: חצי מרתון, 10 ק"מ או 3 ק"מ עממי ותחרותי, וסיום מפנק כמו שרק אנחנו יודעים!

21.1 KM

טיפוס מצטבר:

422 מטר

זינוק:

05:45

קאט אוף:

4 שעות

נק׳ התחלה:

מתחם המועצה על יד ביה"ס כדורי

נק' סיום:

מתחם המועצה על יד ביה"ס כדורי
אני בפנים

21.1 KM - תיאור המסלול

מקצה חצי מרתון – 21.1 ק"מ

מסלול 21 ק"מ בתבור, מסלול מעגלי שמתחיל ומסתיים בכפר הנוער החקלאי כדורי אשר נוסד בשנת 1933 ואשר בין בוגריו נמנים ראש הממשלה לשעבר יצחק רבין, המשורר חיים גורי, המצביא והפוליטיקאי יגאל אלון ועוד.

המסלול עובר בדרכי כורכר רחבות וסינגלים. מתחיל בריצה בשדות של הישוב בית קשת, ממשיך בריצה נעימה בין האלונים של יער בית קשת, נכנסים לנחל השבעה המתחיל את דרכו במורדות המזרחיים של הרי נצרת. הנחל יורד לעבר קיבוץ בית קשת, עובר בין בית ספר כדורי לכפר שיבלי ומתחבר לנחל תבור מדרום לצומת גזית. שמו העברי של הנחל מנציח את שמם של שבעה לוחמי פלמ"ח שנהרגו בנחל במלחמת העצמאות. בק"מ 7.5 תפגשו תחנת מים ואוכל, חשוב לשתות ולאכול כדי שיהיה לכם אנרגיה לעליות שבדרך. נכנסים לעליה ארוכה של 2 ק"מ שחלקים ממנה כנראה תצטרכו ללכת, זה מותר. בק"מ 11 לערך תיכנסו לסינגל יער בית קשת ותרוצו בו במגמת עליה (שימו לב להרים רגליים) למשך 4 ק"מ. ביציאה מהסינגל תשתלבו לדרך נוף כרמל לעוד כ-1.5 ק"מ של עליה בכביש שלאחריה תתחילו להידרדר למטה, בק"מ 18.5 תיכנסו שוב לסינגל יער בית קשת רק עכשיו בירידה אשר בסיומה תפנו שמאלה וכעבור 200 מטר תפנו ימינה לעליה קצרה של 400 מטר שאחריה ירידה לקו הסיום המיוחל בו תסיימו עם חיוך וסיפוק רב. לרשותכם 5 תחנות מים בק"מ: 5, 7.5, 11, 15, 18.5.

10 KM

טיפוס מצטבר:

185 מטר

זינוק:

06:00

קאט אוף:

2 שעות

נק׳ התחלה:

מתחם המועצה על יד ביה"ס כדורי

נק' סיום:

מתחם המועצה על יד ביה"ס כדורי
אני בפנים

10 KM - תיאור המסלול

מקצה 10 ק"מ:

מסלול 10 ק"מ בתבור, מסלול מעגלי שמתחיל ומסתיים בכפר הנוער החקלאי כדורי אשר נוסד בשנת 1933 ואשר בין בוגריו נמנים ראש הממשלה לשעבר יצחק רבין, המשורר חיים גורי, המצביא והפוליטיקאי יגאל אלון ועוד.

המסלול עובר בדרכי כורכר רחבות וסינגלים. מתחיל בק"מ של עליה מתונה, ממשיך בריצה נעימה בין האלונים של יער בית קשת, ממשיך בנחל השבעה המתחיל את דרכו במורדות המזרחיים של הרי נצרת. הנחל יורד לעבר קיבוץ בית קשת, עובר בין בית ספר כדורי לכפר שיבלי ומתחבר לנחל תבור מדרום לצומת גזית. שמו העברי של הנחל מנציח את שמם של שבעה לוחמי פלמ"ח שנהרגו בנחל במלחמת העצמאות. בק"מ 5 תפגשו תחנת מים ואוכל, חשוב לשתות ולאכול כדי שיהיה לכם אנרגיה לעליה ארוכה של 2 ק"מ שחלקים ממנה כנראה תצטרכו ללכת, זה מותר. בק"מ 8 תיכנסו לסינגל יער בית קשת ותרוצו בו בירידה (שימו לב להרים רגליים) למשך 1.5 ק"מ בסיומו תפנו שמאלה וכעבור 200 מטר תפנו ימינה לעליה מעט מאתגרת של 400 מטר שאחריה שוב ירידה קצרה לקו הסיום המיוחל בו תסיימו עם חיוך וסיפוק רב. לרשותכם 3 תחנות מים בק"מ: 2.5, 5, 8.

3 KM

טיפוס מצטבר:

72 מטר

זינוק:

06:15

קאט אוף:

1 שעות

נק׳ התחלה:

מתחם המועצה על יד ביה"ס כדורי

נק' סיום:

מתחם המועצה על יד ביה"ס כדורי
אני בפנים

3 KM - תיאור המסלול

מקצה 3 ק"מ: תחרותי ועממי

מסלול 3 ק"מ בתבור, מסלול מעגלי שמתחיל ומסתיים בכפר הנוער החקלאי כדורי אשר נוסד בשנת 1933 ואשר בין בוגריו נמנים ראש הממשלה לשעבר יצחק רבין, המשורר חיים גורי, המצביא והפוליטיקאי יגאל אלון ועוד.

המסלול עובר בדרכי כורכר רחבות, מתחיל בק"מ של עליה מתונה, ממשיך בריצה נעימה בין האלונים של יער בית קשת ולסיום עליה מעט מאתגרת של 400 מטר שאחריה שוב ירידה קצרה לקו הסיום המיוחל. תחנת מים לרשותכם בק"מ 2.5.

שותפים לדרך

RACE LEGEND

אורית פרוכטר

המשפט שמסמל אותי הוא "אין דבר העומד בפני הרצון", ככה אני מרגישה באירועי הטבע מהסוג הזה, מחכה בהתרגשות לאירוע צבעוני , כיפי ומהנה כשארוץ במקום מדהים מוקף ירוק.