28.03.2024

מרוץ אצבע הגליל

דמיינו לכם 15 או 5 ק"מ ריצה בשקט של שמורה מרהיבה ביופייה כשאתם שומעים רק את הרגליים של מי שלידכם רצים על מסלול מהיר ביותר, ציוצי ציפורים ברקע יחד עם מוסיקה קלאסית.
מרוץ אצבע הגליל! האירוע והאזור שמיד כאשר מגיעים אליו מרגישים במקום הנכון.
אז תציבו לכם יעד ובואו לקרוע את המסלול ולחצות את קו הסיום עם שיא אישי/קבוצתי ועם הרגשה שיש רק שם, בשמורת החולה!

15 km

150 ש"ח
אני בפנים

15 km - תיאור המסלול

נתחיל את המקצה במעבר על גשר מעל תעלה, משם נפנה ימינה לכיוון דרך אספלט ארוכה ליד שדרת ברושים ובסוף השביל לאחר כ- 1.6 ק"מ פונים ימינה בדרך אספלט וממשיכים בה יש עוד כ- 1.2 ק"מ .

לאחר התרעננות בתחנת מים נמשיך מזרחה ונבחר בשביל הימני אשר מקיף את האגם קרוב, נמשיך עליו עוד כ- 2.2 ק"מ, נחצה גשרון קטן ונמשיך על השביל ולאחר כ- 300 מטר (6.5 מהתחלת המסלול) נפגוש את תחנת המים השנייה שלנו ולאחריה נמשיך צפונה על השביל המסומן.
לאחר כ- 1.5 ק"מ נחצה גשרון נוסף, שלאחריו נמשיך על השביל הפנימי לאחר כ- 300 מטר נפנה שמאלה בשביל המסומן ונרוץ עליו עוד כ- 1.3 ק"מ, נפנה שמאלה ונמשיך לרוץ עוד כ- 1.7 ק"מ ואז נפגוש שוב את תחנת המים הראשונה ונעשה פניית פרסה חזרה לכיוון מערב למרחק של 2.2 ק"מ, נפנה ימינה ונמשיך על השביל כ- 1.6 עד לסיום המרגש.

5 km

100 ש"ח
אני בפנים

5 km - תיאור המסלול

נתחיל את הריצה לכיוון מזרח ולאחר חציית הגשרון נפנה ימינה ומיד לאחר מכן שמאל לתוך שביל המסומן,
לאחר כ- 300 מטר נפנה ימינה לתוך החורשה ונמשיך בשביל המסומן עוד כ- 300 מטרים ונפנה שמאלה לכיוון הכביש הראשי ומיד ימינה לכיוון מזרח, הריצה בצד ימין של הדרך, נמשיך על הכביש עוד כ- 1.6 ק"מ ושם נפגוש את תחנת המים שלנו לאחר שנפנה קלות ימינה.
לאחר התרעננות נמשיך לכיוון צפון עד לצומת T שבה נפנה חזרה שמאלה ומערבה לכיוון החזרה, גם כאן נרוץ מצד ימין של הכביש לטובת הרצים שיבואו מולנו עד לסיום שיגיע לאחר כ- 2.5 ק"מ