רצים עם השחפים

בתאריך: 31.12.2020

כמה מילים על יסמין ואסף, מאמני ומקימי הקבוצה:

יסמין שחף – מאמנת של קבוצת הנשים 'רצות עם השקיעה' בחריש ובמועצת מנשה.
מאמינה ביחס אישי, להבין את המתאמנות גם בצד המנטלי, לתת חיזוקים ספציפיים לריצה ושיפור הטכניקה והכל כדי לתת מעטפת רחבה ככל הניתן למתאמנות.
אסף שחף – מאמן קבוצה מעורבת מוקדם בבוקר 'רצים עם הזריחה' – מאמין בגיוון ויצירת עניין באימונים, בניית תכניות אימונים מותאמות לפי מטרות, שיפור טכניקה ומרכיבי כושר והכנסת מוטיבציה גבוהה להנעה ולהנאה.

אופי הקבוצה ולמה מומלץ להתאמן אצלם:

הקבוצות בנויות ממגוון של גילאים, משני המינים והמשותף לכולם הוא איכות גבוהה של אנשים, יש אווירה מאוד נעימה באימונים ואנחנו דואגים מפעם לפעם בחגים או אירועי שיא של הקבוצה לפנק את המתאמנים. השילוב של יחס אישי ומקצועיות וחיבור בין התושבים לחריש ולסביבתה עושה את ההבדל.

איפה הקבוצה אוהבת לקיים את האימונים שלהם ואיך הם מתבצעים?

האימונים מתקיימים בכל רחבי חריש, בשכונות מגוונות, עליות עם שיפועים שונים, פארקים ציבוריים, פארקים של כושר. האימונים מאוד מגוונים ומותאמים על פי מטרות המתאמנים, אנחנו מאמינים שבכל המונוטוניות שיש בריצה אפשר לגרות וליצור עולם של גיוון אינסופי שבסופו של דבר יוצר עניין, מעורר מוטיבציה ומקטין את השחיקה. הטופוגרפיה של חריש מאפשרת את מגוון האימונים הזה. רוב האימונים הם אימוני איכות שמותאמים לרמת המתאמנים.

מקום מיוחד/ פעילות מיוחדת שהקבוצה אוהבת לעשות יחד:

פרויקט הדגל שלנו הוא ריצות שטח קהילתיות של פעם בשבועיים בהן מזמינים את כל תושבי חריש והסביבה לרוץ יחד איתנו בנופים המדהימים של הטבע שמקיף את חריש ומנשה. המסלולים משולטים על ידינו לכל אורכם וכמובן שבסיום הריצה אנחנו דואגים לפנק את הרצים שלנו. הרצים שמתמידים גם מקבלים חולצת דרייפיט של הקבוצה. חשוב לציין שריצות אלו פתוחות לכלל חובבי הריצה ותושבי חריש וסביבתה הן ללא עלות.

פרטי התקשרות עבור פרטים נוספים והצטרפות:

מייל:
shachafrun@gmail.co
facebook:
רצים עם השחפים
טלפון:
יסמין שחף מאמנת – 054-7370347
אסף שחף מאמן – 050-5861904