רצים בכיף עם יעלי

בתאריך: 23.02.2021

כמה מילים על יעל המאמנת ודרך העבודה שלה:

מאמנת יחידה – יעל קוריצקי. רצה כבר 20 שנה (כולל מרחקים ארוכים) וחיה את עולם הריצה.
יעל התחילה לאמן לפני כשלוש שנים, מתוך אהבה לעולם הזה ולאחר שיצא לה לגמרי במקרה לגרום לכמה אנשים להתחיל לרוץ ולהידבק בחיידק הנפלא הזה. יעל משתפת שתחושת הסיפוק כה עצומה, שהחליטה לעשות הסבה (הייתה עורכת דין 22 שנה), סיימה לימודים והכשרה כמאמנת ריצה והתחילה לאמן. כיום יעל מאמנת את כל הגילאים (לאחר שעברה השתלמות בילדים וקורס לגיל השלישי והרביעי) ומפעילה באופן יום יומי קבוצות ריצה לגילאים שונים ולרמות שונות. כמו שם הקבוצה שהקימה, כך יעל דוגלת בכך שהמתאמנים שלה יבואו בכיף לאימונים, ייהנו מהריצה, יחשפו וישאבו לעולם הנפלא הזה שיעל כל כך אוהבת, תוך ליווי אישי שלי ויחס אישי ודאגה לכל אחת ואחד מהמתאמנים. כיום זה העיסוק היחיד של יעל והדבר שהיא הכי אוהבת לעשות. יעל מלמדת את המתאמנים שלה לאהוב את הריצה, ליהנות ממנה, לדעת להתמיד ואף פעם לא לוותר, גם כשקשה, להתגבר על כל מכשול ולהגיע ליעדים חדשים שהם בכלל לא חלמו עליהם. יעל משתפת שתחושת האושר והסיפוק שלהם ושלה שווה הכל!

אופי הקבוצה ולמה מומלץ להתאמן אצלה?

הקבוצות הן קבוצות קטנות יחסית ואינטימיות. היחס בין המתאמנים הוא יחס חברי (נוצרו חברויות מקסימות בקבוצה) והמתאמנים מפרגנים אחד לשני ונהנים להיפגש באימונים וליהנות מזמן איכות ביחד תוך כדי הריצה. יש בקבוצה אפילו כמה בני זוג שמתאמנים שניהם בקבוצות.יעל מאד אוהבת לארגן פעילויות נוספות שיגבשו בין המתאמנים – הרמת כוסית בחג, ימי הולדת, מרוצים הכוללים לינה (כמו מרתון טבריה ומרוץ העגור), סופ"ש של ריצה וכיף (יעל אירגנה לילה במדבר וריצות שטח), פעילות ספורטיבית וכיפית למתאמנים ולמשפחותיהם, ערבי גיבוש עם הרצאות של מומחים בתחום הספורט והתזונה, מרוצים שונים וריצות של כיף לכל הקבוצות. הקבוצה נהנת מחוויות משותפות ומהנות שמגבשות בין המתאמנים וגורמות להם להתמיד בריצה וליהנות ממנה.

איפה הקבוצה אוהבת להתאמן?

האימונים של הקבוצה מאד מגוונים ויש באזור האימונים מגוון מקומות לריצה – הים, פארק הירקון, אימוני עליות, אימוני מדרגות, אימוני אינטרוולים ושטח משתנה, אימוני טכניקה של הריצה, כך שיש מגוון אפשרויות לאימונים עצימים אשר משפרים את יכולות הריצה ומגוונים את הריצה. יתרון נוסף הוא והנוחות – נקודת היציאה לריצה והחזרה ממנה היא בשכונה שלהם ובמרחק הליכה מהבית, אז ההגעה לאימון לא כרוכה במאמץ עבור המתאמנים. יעל כמאמנת רצה עם המתאמנים בכל האימונים, מלמדת אותם איך לרוץ נכון, מכוונת, מתקנת וחשוב לא פחות – מעודדת אותם. בשבתות הקבוצה אוהבת לרוץ באזורים אחרים – בין אם זה ריצות שטח ובין אם באזורים מרוחקים יותר בפארק או בים, ואחרי הריצה אנחנו עושים פריסה או יושבים לשתות קפה ונהנים ביחד.
מקום/ פעילות מיוחדת שהקבוצה אוהבת לעשות יחד:
האמת שאנחנו פשוט נהנים לרוץ ביחד ולבלות ביחד בכל מקום שנהיה, אז קשה לי לבחור…. בקיץ אנחנו מאד אוהבים לרוץ באזור של הים ובסיום הריצה להיכנס ישר למים ולשבת אחכ על שפת הים, לשתות, לאכול ולהינות ביחד. הריצה היא הזדמנות נפלאה לחבר בין אנשים. זו דרך נהדרת להכיר אנשים מקסימים השותפים לאותה הדרך שאתם עוברים בעולם הריצה, לחלוק את אותם קשיים ולהינות מאותן חוויות וליצור חברויות חדשות ונפלאות לכל החיים. החבר׳ה בקבוצות מקסימים ונפלאים וכיף לנו לרוץ ביחד ולהינות ביחד איפה שלא נהיה ואיפה שלא נרוץ, העיקר שזה ביחד! גם אני כמאמנת זכיתי להכיר בקבוצות שלי אנשים מקסימים וחברים נפלאים שמרגשים אותי כל פעם מחדש.
מה הם פרטי ההתקשרות עבור מי שמעוניין להצטרף? *
יעל קוריצקי נייד 0545711719 ניתן להתקשר אלי בכל יום ובכל שעה. פייסבוק של הקבוצות ״רצים בכיף עם יעלי״ פייסבוק אישי שלי Yael Kuritzky אינסטגרם yaelkuritzky4