טאף מאדרס למען גדולים מהחיים

בתאריך: 06.02.2024

כמה מילים על מאמן הקבוצה ושותפיו ועל דרך האימונים שלהם:

נבחרת "טאף מאדרס למען גדולים מהחיים" היא קבוצת ריצה יחידה במינה, אשר מושתתת על ספורט בשילוב הדוק של תרומה למען הקהילה. ב- 9 השנים האחרונות מתגבשת לה בכל שנה נבחרת של כ- 45 מנהלים בכירים במשק הישראלי, אשר מתאמנים לאתגר מכשולים קשוח באירופה – Tough Mudder או Spartan Race  – מסלול של ריצה משולבת בעשרות מכשולים. חברי הנבחרת מתחייבים מעבר לאימונים גם לגייס מינימום של תרומות למען הקמת גני חלומות – גני ילדים טיפוליים עבור ילדים עם סרטן, יוזמה של עמותת "גדולים מהחיים". בין לבין הם גם מתנדבים לסייע לילדי גדולים מהחיים ובני משפחותיהם לאורך השנה. מאז הקמת הנבחרת גוייסו כבר 13 מיליון ₪. כספים אלו מימנו הקמת גן חלומות בב"ש וכיום נאספים כספים למען הקמת גני חלומות בירושלים ובחיפה. את הקבוצה הקים אלון כהן, המהווה קפטן, מאמן והרוח החיה מאחורי אימוני הקבוצה והתרומה למען העמותה.

אופי הקבוצה ולמה מומלץ להתאמן אצלם?

לא כל אחד יכול להתקבל לנבחרת טאף מאדרס למען גדולים מהחיים והקבלה לנבחרת מותנית בראיון מקדים וחתימה על תקנון הנבחרת. אנו מחפשים את האנשים עם ה- DNA המתאים. חברי הקבוצה כאמור מתחייבים לצד האימונים לגייס כספים ותרומות למען "גדולים מהחיים" ולהיות שחקני צוות מעולים. חברי הקבוצה מתאמנים באימוני ריצה לצד אימוני כח בקרוספיט. חברי הנבחרת לדורותיה הם קבוצה מגובשת ומלוכדת. העובדה כי החברים פועלים לא רק למען שיפור הכושר, אלא גם למטרה חשובה – ילדים – גורמת לגיבוש ולכידות שאין כמותם באף קבוצה בישראל. חברי הקבוצה נוסעים למירוצים ופעילויות ספורטיביות ברחבי ישראל וגם מחוץ לישראל. מדוע כדאי להתאמן בנבחרת? כי התחושה של לשמור על כושר ספורטיבי, לעמוד באחד מאתגרי המכשולים הקשוחים בעולם וגם לסייע למען ילדים החולים בסרטן – אין כמוה בעולם לסיפוק אישי. יש לנו מנטרה עליה אנו חוזרים: "הנבחרת לא תפסיק לרוץ עד שלכל ילד וילדה בישראל הזקוקים לכך, יהיה גן חלומות קרוב לבית".

 

איפה הקבוצה אוהבת לקיים את האימונים שלה ואיך הם מתבצעים?

בימי שלישי מתאמנת הקבוצה בפארק הירקון, בימי שישי בקרוספיט באבן יהודה ובשבתות ריצות ארוכות בכל רחבי הארץ, חלקן ריצות שטח בנופים היפים בישראל.

 

מקום מיוחד/ פעילות מיוחדת שהקבוצה אוהבת לעשות יחד:

כאמור כל מי שהיה בנבחרת לאורך שנות פעילותה, נשאר חלק מן המשפחה ולאורך השנה מתקיימות פעילויות ספורטיביות וחברתיות. מעניינות, החל מהשתתפות במירוצים יחד כמו מירוץ הרי הגעש, ערד מצדה, המרתון המדברי הבינלאומי באילת, תמנע דזרט, אתגר החרמון, מרתון ת"א / מרתון ירושלים ועד יציאה משותפת לסקי באירופה, צלילה באילת ומירוצי שטח בישראל ובעולם.

 

להצטרפות:

קבלה לנבחרת לאחר ראיון קבלה. לפרטים נוספים באתר הנבחרת: https://www.toughmudders.co.il/ בו ניתן למלא טופס התעניינות.