מועדון רצי הגולן

בתאריך: 31.12.2020

כמה מילים על הקבוצה ועל מאמניה:

הקבוצה הוקמה לפני כ- 7 שנים. מונה 25 רצים מכל הרמות; מתחילים שעושים את צעדיהם הראשונים בריצה ומתקדמים אשר מאחוריהם מס' מרתונים וריצות אולטרה.
את הקבוצה מאמן דוד אמסלם, מאמן בעל וותק וניסיון רב בענף, אשר מאמן ומכין אותנו לתחרויות בארץ ובעולם. לצד המאמן מנהלים את הקבוצה חגי פלג ודברת בית און.

אופי הקבוצה ולמה מומלץ להתאמן אצלם?

הקבוצה מעין משפחה שניה לרצים. אנשים שרצים יחד בין שעה ל- 4 שעות ומקשקשים בדרך, חברים לחיים, מלווים אחד את השני בשמחות ולצערנו גם באירועים פחות משמחים.
בקבוצה ישנם רצים ורצות שיצרו שילוב נדיר המאפיין כל כך את הגולן שילוב דתיים חילונים קיבוצניקים מושבניקים מכל מגוון הישובים בגולן.

איפה הקבוצה אוהבת לקיים את האימונים שלה ואיך הם מתבצעים?

הקבוצה מתאמנת בקצרין, באצטדיון אוהלו ובאזור התעשייה, אימוני איכות עם המאמן. בנוסף, הקבוצה מתאמנת לבד בימי ראשון ושישי, בשישי הקבוצה פתוחה לכל תושבי הגולן ואורחים.
בימי שישי הקבוצה רצה בשטחי הגולן, בנופים הכי יפים בארץ, בימי הקיץ מתחילים ומסיימים בבריכות קצינים או מעיין נחמד לצד קפה ונשנושים ובחורף, אנחנו למעשה היחידים שיכולים לרוץ בחרמון בשלג אחרי נסיעה של 20 דקות….

מקום מיוחד/ פעילות מיוחדת שהקבוצה אוהבת לעשות יחד:

הקבוצה מתארגנת מדי פעם לארוחות ערב מפנקות או הרצאות בנושא ספורט ותזונה, מפיקים אירועי ריצה פנימיים וכמובן נוסעים יחד לאירועי ספורט.

פרטי התקשרות לשאלות נוספות והצטרפות:

חגי פלג- 0545658005