מועדון רצים עם לורנס- סניף ירושלים

בתאריך: 04.01.2021

כמה מילים על עדן, מאמנת הקבוצה:

מאמנת הקבוצה עדן, הבת של פיליפ ולורנס גורדון, מקימי ומאמני מועדון "רצים עם לורנס". בת 24, מאמנת כבר 8 שנים במגוון תחומי ספורט (כושר וריצה, שחייה, התעמלות קרקע , חד"כ וקרב מגע), בעברה ספורטאית הישגית באתלטיקה קלה וקצינת כושר קרבי. במהלך האימונים עדן דוגלת בשילוב חיזוקים וריצה. במהלך כל אימון עדן מבצעת חיזוקים של כל חלקי הגוף. בנוסף הגיוון מאוד חשוב לה במהלך האימונים.
בנוסף, עדן מאמנת גם קבוצת 'גם אני ריצה' ירושלים.

אופי הקבוצה ולמה מומלץ להתאמן אצלם?

עדן מאמנת נשים בלבד. האווירה מצוינת, אוכלוסייה מכל הקצוות (דתיות וחילוניות) בגילים 18-55 (ההפרשים לא מורגשים מבחינה חברתית). מומלץ להגיע לאימונים מכיוון שיש גיוון גדול בכל אימון, מקצועיות רבה, משפחתיות, אווירה טובה, הקשבה ותמיכה מלאה של המאמנת, יכולת שילוב של כמה רמות באימון אחד ועדיין לאתגר כל מתאמנת ברמה המיטבית.

איפה הקבוצה אוהבת לקיים את האימונים שלה ואיך הם מתבצעים?

עדן מאוד אוהבת לקיים את האימון באוויר הצח, לשנות מיקומים כדי להינות ממגוון של שיפועים ומשטחי אימון. לגבי מזג האוויר, בירושלים מתברכים במזג אוויר חורפי ביותר אך האימונים מותאמים למזג האוויר וגם כשקר, הבנות יודעות למצא את מלוא היכולת ולהנות מכל רגע (: בנוסף ירושלים התברכה גם בעליות בלתי נגמרות, מוציאים את המיטב מכל אימון וממה שנותנת לנו הסביבה. האימונים מתבצעים עם מבנה שהולך עם הקבוצה לאורך כל האימונים אך התוכן משתנה. בתחילה חימום, תרגילי ריצה, חלק עיקרי שמשלב ריצה וכוח (כל פעם במתכונת שונה), לאחר מכן תרגילי בטן וחיזוק מייצבים על המזרון ולבסוף שחרור והרפיה.

מקום מיוחד/ פעילות מיוחדת שהקבוצה אוהבת לעשות יחד:

מידי פעם עדן לוקחת את הקבוצה לעשות מבדק שיפורים, כמו מרוץ קבוצתי עם מדידה, טסטים נוספים…
בנות הקבוצה עושות ערבי גיבוש והיכרות (כשמתאפשר עם הגבלות הקורונה).

פרטי התקשרות לשאלות נוספות והצטרפות:

מספר הפלאפון של עדן: עדן קלכהיים 0545727444
הודעה בפייסבוק: Eden Kalchaim
דרך מועדון "רצים עם לורנס" והם יעבירו אל עדן את הבקשה (: