מרוץ הרי הגעש: הנחיות ליום המרוץ

מרוץ הרי הגעש
מרוץ הרי הגעש

הנחיות ליום המירוץ

דרכי הגעה:

וויז:

רשמו “מרוץ הרי הגעש” בווייז כדי להגיע ישירות לחנייה ולמתחם הזינוק.

בסיום האירוע יחכו לכם שאטלים חזרה לחנייה, במידה ותרצו ללכת רגלית, זה מרחק ירידה מתונה של 2 ק”מ בשביל משולט.

תדריך רצים:

רצים יקרים, אנא קראו את התדריך בעיון רב

שימו לב, כל דבר שקורה בדרך ואתם מרגישים שאתם זקוקים לעזרה או אם אתם רואים לידכם חבר אשר זקוק וצריך, אנא התקשרו למספר 0526962253 וניסן יעזור לכם בשמחה.

הנחיות רפואיות

וויז:

רשמו “מרוץ הרי הגעש” בווייז כדי להגיע ישירות לחנייה ולמתחם הזינוק.

אישורים רפואיים

בעקבות פסיקת בית המשפט 12.2015 אין צורך באישורים רפואיים, אלא בחתימת המשתתף על הצהרת בריאות במהלך הרישום.

עם זאת, במידה ומשתתף ענה על אחת מהשאלות הרפואיות בטופס ההרשמה בחיוב, הוא מחוייב להעביר אישור רפואי.

אישור רפואי יש לעלות לאתר הרישום באתר / בנייד.

משתתף שלא יעביר אישור רפואי בתוקף עד 48 שעות טרום האירוע, לא יוכל לקבל את ערכת המשתתף במועד חלוקת הערכות ולא יוכל להשתתף במרוץ. ערכת המשתתף, תימסר רק לאחר מסירת האישור הרפואי ולמשתתף לא תהיה כל טענה בקשר עם סירובה של המפיקה להנפיק לו את ערכת המשתתף ולאפשר לו להשתתף במרוץ.

בריאות ובטיחות

ידוע לכולם שההשתתפות במרתון או באירוע קצר יותר מחייבת מצב בריאותי תקין וכשירות גופנית.

ידוע שלמרות כל ההכנות, חלק מהרצים, נקלעים למצוקה במהלך הריצה, לכן נבקש מכם תשומת לב ומחויבות להוראות שנקבעו להגנתכם ולטובתם.

ההוראות המובאות כאן אין בהן כדי להחליף תוכנית אימונים מבוקרת, בהשגחת ובהובלת מאמן מוסמך ואנשי מקצוע בספורט ובריאות.

  1. מומלץ להיבדק אצל רופא המשפחה בטרם התחלת האימונים. הבדיקה צריכה לכלול גם בדיקת כשירות גופנית (בדיקה ארגומטרית) תקופתית.
  2. במקרה של פציעה או מחלה, כל יום ש”הלך לאיבוד” מצריך לפחות שני ימי אימון של שיקום וחזרה לרמת וקצב האמונים בהם הייתם. במידה וסבלתם בימים טרם המרוץ ממחלה מלווה בחום או בקלקול קיבה או שלשול – אין להשתתף במרוץ! יש להתייעץ עם רופא ומאמן על תזמון החזרה לתכנית האמונים.
  3. קראו ולימדו את נושא מניעת מכות חום והרגילו עצמכם לשתיה מרובה.
  4. הקדישו מחשבה לתזונה, לשינה ולהכנות למרוץ. במרוץ עצמו פזורות תחנות שתייה והעשרה תזונתית – השתמשו בהם, הרוו הצימאון, הצטיידו בתוסף אנרגיה והמשיכו הלאה, אל תפסחו על אף תחנה.
  5. הכינו את ציוד הריצה וודאו שהוא נוח לכם ומתאים לריצה ארוכה.
  6. הקפידו על חבישת כובע ומומלץ להרכיב משקפי שמש.

פירוט ארוחת הפסטה- יום חמישי 8/4

ארוחת פסטה עשירה תהייה מוגשת שני מוקדים:

בית הארחה עין זיוון- 18:00-20:00

מלון מרום גולן: 20:00-22:00

2 מזנונים עשירים של סלטים +אנטיפסטי

פינת לחם ולחמניות.

עיקריות :

פסטה בולונז

פסטה עגבניות

פסטה שמנת פרווה

מוקפץ ירקות צמחוני

תוספות:

סירות תפוח אדמה

ירק חם

מרק קטניות עשיר

קינוח :

פלטות עוגות

פינת שתייה חמה