ערד מצדה בזריחה: הנחיות ליום המרוץ

ערד מצדה בזריחה
ערד מצדה בזריחה

הנחיות ליום המירוץ

קראו בעיון כל אחת מהלשוניות 🙂

דרכי הגעה, חניונים והיסעים

הגעה :

מתחם ההתכנסות והזינוק בכפר הנוקדים בערד  WAZE LINK

חניה:

בשפע בכפר הנוקדים

הסעות:

הסעות ממצדה לכפר הנוקדים בסיום המרוץ החל מ- 8:00.

רישום לארוחת ערב

הארוחות כשרות ומותאמות במיוחד עבורכם!

הארוחות יתקיימו ב-3 סבבים:

18:00-19:00

19:30-20:30

21:00-22:30

שימו לב! התשלום לארוחות בטופס הרישום למרוץ.

תפריט המזנון

  • 6 סוגי סלטים חיים
  • 4 סוגי פסטה שונים:
  1. רוטב עגבניות שום בזיליקום
  2. ראגו בקר, ירקות שורש, עשבי טיבול (בולונז)
  3. עגבניות שרי, זיתי קלמטה, פטרוזיליה, צ׳ילי חריף  בשמן זית ושום, עם קראסט עשבי תיבול וצנוברים
  4. פסטו
  • עמדת לחמים, פוקאצ’ות במבחר טעמים.
  • שתיה קלה

לינה וציוד נדרש

במהלך האירוע תיהנו מלינה במאהל משותף בכפר הנוקדים ( למזמינים מראש בעת ההרשמה)

חלק מהאוהלים הנם אוהלים נפרדים לגברים / נשים- במועד איסוף הערכה תוכלו לציין בפנינו באיזה אוהל אתם מעדיפים לישון.

אתם מגיעים בקבוצה ורוצים לישון יחד באוהל? גם לזה יש לנו פתרון! קבוצות מעל 20 משתתפים יוכלו לשריין מקום מראש באוהל ויוכלו לישון במרוכז.
שילחו מייל לכתובת  info@marathonisrael.co.il  בציון שם הקבוצה, כמות מקומות, העדפת אוהל נפרד/ מעורב. 

* בקשות לשריון מקום יתקבלו עד לתאריך 25/5/22

לשימושכם יעמדו מקלחות ושירותים בכפר הנוקדים.

ציוד דרוש ללינה:
שק שינה וכלי רחצה.

 

הנחיות רפואיות

אישורים רפואיים

בעקבות פסיקת בית המשפט 12.2015 אין צורך באישורים רפואיים, אלא בחתימת המשתתף על הצהרת בריאות במהלך הרישום.

עם זאת, במידה ומשתתף ענה על אחת מהשאלות הרפואיות בטופס ההרשמה בחיוב, הוא מחוייב להביא איתו אישור רפואי.

משתתף שלא יביא אישור רפואי בתוקף עד 48 שעות טרום האירוע, לא יוכל לקבל את ערכת המשתתף במועד חלוקת הערכות ולא יוכל להשתתף במרוץ. ערכת המשתתף, תימסר רק לאחר מסירת האישור הרפואי ולמשתתף לא תהיה כל טענה בקשר עם סירובה של המפיקה להנפיק לו את ערכת המשתתף ולאפשר לו להשתתף במרוץ.

בריאות ובטיחות

ידוע לכולם שההשתתפות במרתון או במרוץ קצר יותר מחייבת מצב בריאותי תקין וכשירות גופנית.

ידוע שלמרות כל ההכנות, חלק מהרצים, נקלעים למצוקה במהלך הריצה, לכן נבקש מכם תשומת לב ומחויבות להוראות שנקבעו להגנתכם ולטובתם.

ההוראות המובאות כאן אין בהן כדי להחליף תוכנית אימונים מבוקרת, בהשגחת ובהובלת מאמן מוסמך ואנשי מקצוע בספורט ובריאות.

  1. מומלץ להיבדק אצל רופא המשפחה בטרם התחלת האימונים. הבדיקה צריכה לכלול גם בדיקת כשירות גופנית (בדיקה ארגומטרית) תקופתית.
  2. במקרה של פציעה או מחלה, כל יום ש”הלך לאיבוד” מצריך לפחות שני ימי אימון של שיקום וחזרה לרמת וקצב האמונים בהם הייתם. במידה וסבלתם בימים טרם המרוץ ממחלה מלווה בחום או בקלקול קיבה או שלשול – אין להשתתף במרוץ! יש להתייעץ עם רופא ומאמן על תזמון החזרה לתכנית האמונים.
  3. קראו ולימדו את נושא מניעת מכות חום והרגילו עצמכם לשתיה מרובה.
  4. הקדישו מחשבה לתזונה, לשינה ולהכנות למרוץ. במרוץ עצמו פזורות תחנות שתייה והעשרה תזונתית – השתמשו בהם, הרוו הצימאון, הצטיידו בתוסף אנרגיה והמשיכו הלאה, אל תפסחו על אף תחנה.
  5. הכינו את ציוד הריצה וודאו שהוא נוח לכם ומתאים לריצה ארוכה.
  6. הקפידו על חבישת כובע ומומלץ להרכיב משקפי שמש