חצי מרתון ערד-מצדה: הנחיות ליום המרוץ

חצי מרתון ערד-מצדה
חצי מרתון ערד-מצדה

הנחיות ליום המירוץ

הגעה :

מתחם ההתכנסות והזינוק בכפר הנוקדים בערד  WAZE LINK

חסימות כבישים: 

כביש ערד- מצדה ייסגר לתנועה החל מהשעה 01:30. ניתן להגיע לחניית כפר הנוקדים עד השעה 01:30 בדיוק.

חניה:

בשפע בכפר הנוקדים

הסעות:

מקצה 21.1 ק”מ – 

הסעות מכפר הנוקדים לנקודת הזינוק בערד יצאו בשעה 02:00

הסעות ממצדה לכפר הנוקדים בסיום המירוץ יצאו החל משעה 6:30

  • הסעה מרוכזת למלווים תצא מכפר הנוקדים לנקודת הסיום במצדה בשעה 03:00.

חלוקת ערכות ושמירת חפצים

חלוקת ערכות:

חלוקת הערכות תתקיים בערב ה-27.6.2019 בין השעות 17:00-22:00 בכפר הנוקדים בערד.

* עמדת חלוקת הערכות תיפתח למקרים חריגים משעה 00:30 עד 02:00.

שמירת חפצים:

עמדת שמירת החפצים תיפתח החל מהשעה 00:00 בכפר הנוקדים ותיסגר בשעה 03:00. כלל החפצים יועברו לנק’ הסיום במצדה.

*שימו לב! ניתן להפקיד רק תיקים קטנים.

רישום לארוחת ערב

הארוחות כשרות ומותאמות במיוחד עבורכם!

הארוחות יתקיימו ב-3 סבבים:

18:00-19:00

19:30-20:30

21:00-22:30

שימו לב! התשלום לארוחות בטופס הרישום למירוץ.

תפריט המזנון

סלט פטריות עם סלרי

סלט כרוב לבן עם חמוציות וגרעיני חמניה

סלט ירוק עם קשיו

סלט קינואה עם חמוציות ואגוזי מלך

מבחר ירקות אנטיפסטי (2 סוגים)

לחמים ולחמניות

ממרח פסטו, ממרח פלפלים, ממרח אבוקדו

גבינת פטה, גבינת שמנת, גבינה צהובה.

  • רביולי בטטה ברוטב שמנת פטריות
  • פסטה פנה ברוטב רוזה
  • ספגטי ברוטב עגבניות ובזיליקום

מבחר של 3 סוגי עוגות קרם או פירות העונה פרוסים- אבטיח ומלון

מיץ תפוזים, לימונדה ומים מינרלים

עמדות לשתייה חמה- קפה ומבחר סוגי תה

משקאות קלים ומיצים.

לינה וציוד נדרש

במהלך האירוע תיהנו מלינה  במאהל משותף בכפר הנוקדים.

חלק מהאוהלים הנם אוהלים נפרדים לגברים / נשים- במועד איסוף הערכה תוכלו לציין בפנינו באיזה אוהל אתם מעדיפים לישון.

אתם מגיעים בקבוצה ורוצים לישון יחד באוהל? גם לזה יש לנו פתרון! קבוצות מעל 10 משתתפים יוכלו לשריין מקום מראש באוהל ויוכלו לישון במרוכז.
שילחו מייל לכתובת  info@marathonisrael.co.il  בציון שם הקבוצה, כמות מקומות, העדפת אוהל נפרד/ מעורב. 

* בקשות לשריון מקום יתקבלו עד לתאריך 21.6.19 

* במידה והנכם מעוניינים לישון באוהל פרטי/ בקתה- פנו ישירות לכפר הנוקדים וקבלו מחיר מסובסד.

לשימושכם יעמדו מקלחות ושירותים בכפר הנוקדים.

ציוד דרוש ללינה:
שק שינה וכלי רחצה (הכפר מספק מזרון בלבד).

הנחיות רפואיות

אישורים רפואיים

בעקבות פסיקת בית המשפט 12.2015 אין צורך באישורים רפואיים, אלא בחתימת המשתתף על הצהרת בריאות במהלך הרישום.

עם זאת, במידה ומשתתף ענה על אחת מהשאלות הרפואיות בטופס ההרשמה בחיוב, הוא מחוייב להביא איתו אישור רפואי.

משתתף שלא יביא אישור רפואי בתוקף עד 48 שעות טרום האירוע, לא יוכל לקבל את ערכת המשתתף במועד חלוקת הערכות ולא יוכל להשתתף במרוץ. ערכת המשתתף, תימסר רק לאחר מסירת האישור הרפואי ולמשתתף לא תהיה כל טענה בקשר עם סירובה של המפיקה להנפיק לו את ערכת המשתתף ולאפשר לו להשתתף במרוץ.

בריאות ובטיחות

ידוע לכולם שההשתתפות במרתון או במרוץ קצר יותר מחייבת מצב בריאותי תקין וכשירות גופנית.

ידוע שלמרות כל ההכנות, חלק מהרצים, נקלעים למצוקה במהלך הריצה, לכן נבקש מכם תשומת לב ומחויבות להוראות שנקבעו להגנתכם ולטובתם.

ההוראות המובאות כאן אין בהן כדי להחליף תוכנית אימונים מבוקרת, בהשגחת ובהובלת מאמן מוסמך ואנשי מקצוע בספורט ובריאות.

  1. מומלץ להיבדק אצל רופא המשפחה בטרם התחלת האימונים. הבדיקה צריכה לכלול גם בדיקת כשירות גופנית (בדיקה ארגומטרית) תקופתית.
  2. במקרה של פציעה או מחלה, כל יום ש”הלך לאיבוד” מצריך לפחות שני ימי אימון של שיקום וחזרה לרמת וקצב האמונים בהם הייתם. במידה וסבלתם בימים טרם המרוץ ממחלה מלווה בחום או בקלקול קיבה או שלשול – אין להשתתף במרוץ! יש להתייעץ עם רופא ומאמן על תזמון החזרה לתכנית האמונים.
  3. קראו ולימדו את נושא מניעת מכות חום והרגילו עצמכם לשתיה מרובה.
  4. הקדישו מחשבה לתזונה, לשינה ולהכנות למרוץ. במרוץ עצמו פזורות תחנות שתייה והעשרה תזונתית – השתמשו בהם, הרוו הצימאון, הצטיידו בתוסף אנרגיה והמשיכו הלאה, אל תפסחו על אף תחנה.
  5. הכינו את ציוד הריצה וודאו שהוא נוח לכם ומתאים לריצה ארוכה.
  6. הקפידו על חבישת כובע ומומלץ להרכיב משקפי שמש.